fredag 14 september 2012

För mig okända inspiratörer

För drygt ett par år sedan råkade jag snubbla in på en blogg som handlade om skrivande. Jag fastnade där. Den dagen och framåt. Från den bloggen ramlade jag in på ett par till. Dessa för mig helt okända personer har inspirerat mig och ledit mig framåt på vägen mot det avtal jag nu har fått!

Så jag skulle vilja säga:
- Hej och tack för att ni ovetandes har peppat mig i skrivet trots att ni inte vet att jag finns!
Amanda Hellberg, Pernilla Alm, Christine Ljungqvist och Annelie

Själv är jag helt grön på det här med blogg. Och jag tycker egentligen det är väldigt läskigt.

6 kommentarer:

  1. Men åh, vad roligt! Lycka till med utgivningen. Jag kommer att följa din blogg med stort intresse!

    SvaraRadera
  2. Tack tack Annelie. Och lycka till du också! Jag ser att vi kommer att jobba med samma genre nu. Kul! Jag kommer att fortsätta att söka tips hos dig...

    SvaraRadera
  3. Jamen, varsågod!! Det känns ju finfint att jag bidragit med någonting till en sister in arms! ;) stort grattis till din bok och lycka till!

    SvaraRadera
  4. Tack Christin! OCh grattis till bröllopet!!!

    SvaraRadera
  5. Och nu är du, o okända person, inspiratör själv! Tack! Och stort grattis till avtalet.

    SvaraRadera
  6. Tack Maria! Och vad roligt. Give it forward liksom. :) Många lycka till med ditt manus oxå!

    SvaraRadera